Populära inlägg

torsdag 2 februari 2023

Snart är det bokrea!

Eller, ja, om några veckor, den 21 februari startar bokrean. Men jag ser verkligen fram emot den dagen, så för mig är det nära i tid redan nu. Idag kom dessutom e-katalogen från en bokhandel på mejl och jag var tvungen att kolla igenom den på än gång. Allt annat fick vänta tills jag var färdig. I år är det ekonomiskt positivt för jag tror inte att jag kommer köpa så många böcker på bokrean som jag brukar. Jag känner att jag kan hejda mig i år, och mycket beror på att reautbudet kändes tunt och innehöll inte så många för mig intressanta böcker. Bara några få. Typ fem. Eller sju stycken.

2 kommentarer:

  1. Håller med om att katalogen inte var så inspirerande. Men det kan vara annat att stå och titta och känna en bok i handen!
    Har fortfarande flera olästa kvar sedan förra rean, så egentligen är det bra att det inte blir en högre hög av den. /M

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt att det är något annat att stå i bokhandeln med boken i handen än att bara läsa katalogen! Det är nog det som gör att jag alltid kommer hem med några böcker utanför "inköpslistan" vid bokrean...

    SvaraRadera