Populära inlägg

måndag 24 juli 2023

Tips på serier?

Jag har nu ingen serie på gång att titta på, vilket känns lite tråkigt. När sonen har somnat - och jag är för trött för att göra något vettigt efter att allt är städat och undanplockat - behöver jag något för att varva ner. Att se på en serie är perfekt, då jag inte behöver bry mig eller göra något aktivt. Jag skulle helst vilja sätta mig ner och läsa en bok, men jag är för trött och skulle inte komma ihåg vad jag läser till nästa gång. Nu tittar jag på dokumentärer. Mycket intressanta och faktaspäckade, men det är synd att min hjärna inte orkar bearbeta informationen och speciellt mycket fastnar inte just nu. Känns som att titta på dokumentärer egentligen skulle vara bättre att skjuta på framtiden tills hjärnan fungerar igen (vilket jag hoppas inte dröjer ända till sonen flyttar hemifrån).

Har du några tips på serier man kan slötitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar