Populära inlägg

söndag 16 juli 2023

Mycket finns gratis på SVT Play

Jag har, efter att ha tröttnat på alla höjda tv-abonnemangsavgifter, sagt upp abonnemanget jag hade. Det enda jag har nu är kanalernas play, och jag ser endast på det som är gratis. Just nu har jag fastnat för SVT Play, med både deras filmer, serier och dokumentärer. Serierna Dejta, En komikers uppväxt och Bonusfamiljen är avklarade, liksom filmerna Att angöra en brygga och Släpp fångarne loss - det är vår!. Kul att få ta del av gamla klassiker! Även om de är lite konstiga i handlingen. Av dokumentärer har jag bara sett Hårt väder, som är helt klart sevärd!, men jag har lagt in många på min lista.

För min son finns det en del, men han verkar inte förstå det braiga med Fem myror är fler än fyra elefanter. Det är hittills bara Visor med Doreen som riktigt går hem och korta stunder med Babblarna kan fungera. Bamse - världens starkaste björn och Bolibompadrakens äventyr lockade honom inte alls. Jag kommer fortsätta testa bl.a. Skymningssagor och Pippa framöver, så får se hur det går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar