Populära inlägg

måndag 3 juli 2023

Grattis mamma!

Idag fyller min mamma år. Tillsammans med min bror och hans partner var min son och jag hos mamma och firade henne. Tårta, blommor och presenter. Och när det är vår familj ska det vara ordentligt fika, så det var även kakor och andra gobitar med på bordet. Min son tyckte dock att det roligaste var att plaska vatten (och hoppa i och bada!) i en balja, samt leta efter katten. Han lyckades hitta katten ett par gånger, men katten gick då till ett nytt ställe för att somna om.

Jag är imponerad av min mamma, som gör så mycket, står ut med så mycket och ställer upp så mycket för så många. Tack mamma och grattis på din dag!

2 kommentarer:

  1. Tack för en jättefin dag! En bra början på det nya året!
    Och än känns det inte att jag blivit lite åldersrikare ......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du är nöjd med din dag! :)

      Radera