Populära inlägg

söndag 7 maj 2023

Sjuksäng igen

När vi tror att alla tre är på bättringsvägen, faller jag ditt igen. Hostan fortsätter nu med tryck i huvud och ögon och jag har mindre energi i kroppen. Legat nerbäddad till för någon timme sedan då jag bestämde mig för att trotsa kroppen och gå upp, ta en Alvedon äta lite gröt. Tänker att det är lika bra att blogga för dagen också ifall jag snart stupar i säng igen. 

Den här veckan hade vi tänkt göra mer aktiviteter och utflykter, då vi trodde att alla tre nu skulle vara helt friska och fulla av energi. Ja, så var det med dem planerna. Får skjuta det ytterligare en vecka framåt i tiden. Det vore kul att hinna med att vara en heldag på stranden, vandra vid Lion's Head, besöka Waterfront och någon av alla aktivitetshus för barn som finns här. Nåja, efter den här resan kan vi säga att vi hann utforska området där vi bor ordentligt i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar