Populära inlägg

söndag 3 september 2023

Idag besökte vi Skansen

Idag var det en vända till Skansen. Så här på kvällen då vi kommit hem vill jag säga att det var en riktigt bra dag som var kul, både för min son, min väninna och mig. Min son fick se och uppleva mycket nytt samt åter åka buss och tåg som han tycker är spännande (mestadels av tiden). Min väninna och jag fick uppleva detta tillsammans med honom, och vi passade även på att äta väldigt god glass vid Djurgårdsvattnet. Något måste vi unnas oss efter att ha klarat en heldag med så många människor som var överallt.

Min son fick se de flesta djuren, även om han inte var så imponerad av varken björn, älg eller järv som många av oss andra. Inte heller lekplatserna på Skansen var så fantastiska som många andra, tjutande barn tyckte. Jag tror att min 2-årige son tyckte det var roligast att gå och dra vagnen. Eller leka med sin medhavda lastbil bakom Sollidenscenen vid några förhöjningar. 

Och för att återkoppla till tidigare blogginlägg: snörvlandet och hostan hos min son har tagit ny fart och blivit intensivare idag, liksom jag har upptäckt nytt ringormsområde på mig själv. Aaaaaargh! Vi får kämpa vidare. Tur att vi hade så roligt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar