Populära inlägg

söndag 10 september 2023

Alla Sommar 2023

Nu, när mycket är motigt, finns det en positiv sak: jag har lyckats ta mig igenom och lyssna på alla avsnitt av P1 Sommar för i år! Jag försöker varje år att i alla fall beta av ett tvåsiffrigt antal av alla avsnitt, vilket inte borde vara så svårt, men tror att jag aldrig har lyckats. Fast i år, med att ha lyssnat på sista programmet idag, har jag lyckats. Det känns faktiskt lite otroligt, och nästan lite osannolikt. Jag är väl medveten om att det är nästan tre veckor sedan sista Sommar-avsnittet sändes för denna sommar, men jag vill här påpeka att sommarvädret faktiskt har hållit i sig ända till och med denna helg... 

Jag tycker olika bra om de olika avsnitten och deras teman, vilket jag är säker på är meningen - alla har olika intressen och alla ska hitta något som passar dem. För mig har inte snyfthistorierna fastnat, eftersom de var så många så de flöt ihop. Istället är det klimatet, AI och livshistorier som framställs positivt som jag tycker varit bra och intressanta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar