Populära inlägg

onsdag 12 april 2023

Inför resan

Idag checkade jag ut från jobbet för semester och föräldraledighet, trots att jag inte fått det slutliga beskedet om när jag får åka ner. Men resan måste bli snart! Första planen var att åka redan imorgon, plan B är att åka kommande vecka. Får se vad plan C blir. Allt är klart - eller allt som ska packa ligger i högar, för jag har bestämt vad som ska med. Resevagnen ska komma vilken dag som helst..

En annan sak som däremot inte riktigt är klart är att göra några korta filmsnuttar med mig själv att skicka över. Att spela in mig själv är verkligen utanför min comfort zone. (Jag har aldrig velat vara influencer!) Jag tappar bort vad jag ska säga, trots att jag har repeterat, och det blir inte naturligt. Är det även så att jag sluddrar lite med engelskan så det kan vara svårt att förstå vad jag säger...? Mycket kommer jag att kunna göra för mitt barn, men inte vara en förebild när det gäller att stå framför en kamera. Jag försökte ha en dialog med ett mjukisdjur (mjukisdjuret hade väldigt lätta repliker - avundsjuk!), och mina nästa projekt är att läsa en svensk bok på engelska samt sjunga två sånger med rörelser. Någon av dessa behöver kanske vara vid någon lekplats... Jaja, jag har några dagar till på mig att få till något som är ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar