Populära inlägg

onsdag 4 oktober 2023

Varning för Airmee som inte kan leverera

Jag väntar fortfarande på att få mina varor levererade, där gårdagen var det senaste datumet som leverantören lovat. Jag fick de snabbt hopplockade, men hemkörningen verkar inte fungera alls. Igår fick jag meddelande om att Airmee skulle leverera mina varor någon gång mellan 17 och 22 samma dag. Ok, det är ett väldigt långt tidsspann där sonen ska nattas m.m., men jag får försöka få det att fungera. Klockan 22.15 får jag meddelande om att mina varor inte kommer att hinnas levereras innan klockan 23, då det verkar som att budet slutar sitt arbetspass. Istället kommer jag att få mitt paket nästa dag, alltså idag. Suck. Den här proceduren har jag varit med om förut. Det känns som att jag alltid ligger sist på budens rutter. 

Nytt försök idag. Jag har följt budets rörelser på mobilen från klockan 18, och väldigt noga från klockan 20. Budet kör i områden i närheten av där jag bor och det har länge stått att det bara är någon minut tills jag ska få min leverans. När väl budet ringer 22.52 och jag svarar hör jag ingenting i mobilen. Samtalet kopplas ner av budet. Plötsligt får jag meddelande om att mitt paket inte kan levereras. Jag försöker då att ringa tillbaka till det nummer som ringt mig, men får höra att jag inte kan kopplas till budet eftersom denne har kört vidare. 

Jag är så arg på Airmee! Vad är det här för fasoner!? Varför är det så svårt för dem att leverera paket i tid? 

Jag vill verkligen varna för Airmee - företaget verkar inte kunna leverera. Jag kommer inte använda dem något mer när jag beställer hem varor i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar