Populära inlägg

tisdag 10 oktober 2023

Rekord - fast inte så positivt...

Nu under kvällen har min son satt personligt rekord - i hur lång tid det kan ta att somna. Jag höll på i tre timmar att natta honom. Han ville gå upp, han snurrade runt, han klättrade runt i sängen, han satt på mitt huvud. Ja, han gjorde allt han kunde för att hålla sig vaken och få gå upp igen. Men icke. Vi stannade kvar i sängen, men jisses vilken kamp.

Till viss del finns det en förklaring att han hade svårt att sova. Idag har vi simmat under förmiddagen, vilket gjorde honom trött, så han fick sova middag i två timmar och vi tog det lugnt under eftermiddagen. Vi tog det väldigt lugnt vill jag säga. Hädanefter får jag ha ett täningspass för sonen de gånger han sover middag i två timmar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar