Populära inlägg

söndag 31 december 2023

40 saker innan 40 - punkt 39 KLAR

Punkt 39. Blogga under ett helt år, med valfritt startdatum.

Jag började att skriva varje dag på min blogg den 1 januari 2023 och har sedan skrivit något på min blogg varje dag hela året, med sista bloggdag idag 31 december 2023. Ibland - pga. loadsheddings, varit borta på aktiviteter eller sjukt barn - har jag fått kompenserat dagen efter. Många gånger har jag behövt "rädda" dagen med ett citat istället för att blogga om händelser ur livet. Det är svårt att alltid hitta något att skriva om, och särskilt på kvällen då jag ofta är trött. Jag tror också att jag har upprepat mig många gånger med att skriva om t.ex. vädret. 

Tanken med den här utmaningen var att jag skulle få tillbaka min skrivglädje och få inspiration att skriva mer. Men tyvärr tror jag att känslan har blivit mer "ett måste" att hinna skriva och har fått motsatt effekt. Jag hoppas på att fortsätta skriva på bloggen, men inte lika ofta och inte lika många citat framöver. Förhoppningsvis kommer några av mina framtida alster att bli mycket längre texter också. 

Allt gott, och hopp att snart fred vi får,
Ni Önskas Ett Riktigt Gott Nytt År!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar