Populära inlägg

lördag 25 mars 2023

Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

...det var väl roligt, hurra
Nu blir det vinter, ni blir det vinter som vi har önskat, hurra...

Nej, det är inte hurra! Inget hurra alls, faktiskt. Var är våren?! När dagar tidigare under veckan har haft temperatur upp mot tio grader plus, känns det lite motigt med snöstorm. Varje år kommer det dessa väderväxlingar, så jag är beredd, men jag tycker att snöstormarna får vara mellan november och februari. Mars är ju den tiden man ska få hålla utkik efter tussilago. Tycker jag, men tydligen inte vädergudarna...

Idag skulle jag till ett köpcentrum med buss, och tro det eller ej, min buss var i tid. Men, bussen som skulle ha gått innan var väääääldigt mycket försenad och kom efter min buss. Fast den skulle ha kommit minst tio minuter före min buss. Ibland har man tur med vilken buss man ställt in sig på att åka med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar