Populära inlägg

lördag 28 februari 2015

Vad jag gjort under sista februari

Det blev en intensiv dag. Mycket jobb både under förmiddagen och under kvällen (på en lördag, det är inte ofta kan jag säga!). Tur att jag under eftermiddagen stack iväg på en joggingrunda i terrängen - med backar. Helt slut i kroppen efteråt, men hjärnan var rensad och laddad för att åter sätta igång och fungera igen. Kunde inte låta bli att också spela lite mahjong, vilket gick ganska bra. Hann denna månad klara alla utmaning förutom två svåra, som var riktigt svåra. Jag misstänker att till dem fanns det bara en lösning - som jag inte lyckades komma på. Nåja,det var kul att spel i alla fall. Ska nu krypa till kojs och sova lite grann. Tur att jag har sovmorgon imorgon (eller senare idag...) för nu börjar jag bli riktigt trött. Sov gott alla! :)

2 kommentarer:

  1. Ja, det är skönt att sova när man har tröttat ut kroppen med fysisk aktivitet. Och eftersom det är mars nu, och vår, är det dags plocka fram joggingskorna för att klara nya utmaningar.

    SvaraRadera
  2. Så sant! Det är nu under våren som man ska börja med sin träning, inte direkt efter nyår med sitt nyårslöfte. För det gör de flesta andra. Och det är nu som de börjar droppa av, vilket gör att det börjar bli mer plats både på gymmen och ute i naturen för oss andra motionärer.
    Jag önskar dig lycka till ute i löparspåret! Och till er andra: Motionera mera! :)
    /Ida

    SvaraRadera