Populära inlägg

måndag 8 augusti 2022

40 saker innan 40 - punkt 30 KLAR

30. Fixa nytt badkar. 

Oj, den här punkten hade jag glömt att jag hade på min bucket list. Under en längre tid har jag velat ha ett badkar med mjukare design och med lejontassar. Och nu har jag det! Den är riktigt snygg och mysig att bada i om jag får säga det själv. Att glida ner i ett varmt lavendelbad i den är verkligen balsam för själen, och har varit en viktig del för att jag ska ta mig igenom den långa tid som mina grannar har hållit på med att totalrenovera sin lägenhet. Och de är fortfarande inte färdiga. Det behövs verkligen hittas ljusglimtar och det som kan få mig att slappna av, då dessa nyinflyttade grannar inte har någon som helst respekt för andra och tar ingen hänsyn till att andra kan behöva lugn och ro någon gång i veckan. De kör på sju dagar i veckan och anser att de har rätt att låta från sju på morgonen till klockan åtta på kvällen. Är det fler som har så?

Ja alltså, detta var om mitt nya badkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar